چرا شركت در دوره آموزش سئو اهميت دارد؟

وبلاگ عمومي در مورد بانوان

چرا شركت در دوره آموزش سئو اهميت دارد؟

همانطور كه احتمالاً اكثر شما مي دانيد، يكي از مهم ترين مزاياي يادگيري سئو و تمرين مداوم آن، افزايش ديد است، به اين معني كه افراد مي توانند هنگام جستجوي آنچه سايت شما ارائه مي دهد، راحت تر شما را پيدا كنند. ديده شدن رابطه مستقيمي با رتبه سايت در صفحه نتايج جستجو دارد.
هرچه در صفحه نتايج موتورهاي جستجو (SERP) رتبه بالاتري داشته باشيد، احتمال بيشتري وجود دارد كه شما را ببينند و به سايت شما مراجعه كنند. هرچه تلاش‌هاي سئوي شما موثرتر باشد، رتبه شما بالاتر مي‌رود و بيشتر ديده مي‌شويد، كه به ويژه زماني مهم است كه بدانيد يك چهارم كاربران وب هرگز روي نتايج صفحات جستجوي دوم يا بعدي كليك نمي‌كنند.

همانطور كه احتمالاً اكثر شما مي دانيد، يكي از مهم ترين مزاياي يادگيري سئو و تمرين مداوم آن، افزايش ديد است، به اين معني كه افراد مي توانند هنگام جستجوي آنچه سايت شما ارائه مي دهد، راحت تر شما را پيدا كنند. ديده شدن رابطه مستقيمي با رتبه سايت در صفحه نتايج جستجو دارد.
هرچه در صفحه نتايج موتورهاي جستجو (SERP) رتبه بالاتري داشته باشيد، احتمال بيشتري وجود دارد كه شما را ببينند و به سايت شما مراجعه كنند. هرچه تلاش‌هاي سئوي شما موثرتر باشد، رتبه شما بالاتر مي‌رود و بيشتر ديده مي‌شويد، كه به ويژه زماني مهم است كه بدانيد يك چهارم كاربران وب هرگز روي نتايج صفحات جستجوي دوم يا بعدي كليك نمي‌كنند.

يادگيري SEO براي جستجو و ديده شدن مهم است، اما ارزش واقعي آن فقط به اين محدود نمي شود. در اينجا چند دليل وجود دارد كه چرا يادگيري سئو مهم است و بايد مادام العمر باشد تا برند شما را به سطح بعدي برساند.
بسياري از برندها و كسب‌وكارها مي‌دانند (فكر مي‌كنند مي‌دانند) كه براي ويژگي‌هاي ديجيتالي خود، مانند يك وب‌سايت يا اپليكيشن، به سئو نياز دارند و از پياده‌سازي آن مزاياي زيادي به‌دست مي‌آورند.

سئو مطمئنا قابليت جستجو و ديده شدن سايت را بهبود مي بخشد، اما مزاياي ديگر آن چيست و چرا يادگيري آن بسيار مهم است؟

1. ترافيك ارگانيك دريافت خواهيد كرد 

بهترين نوع ترافيك جستجوي ارگانيك بخش بزرگي از عملكرد وب‌سايت اكثر كسب‌وكارها و همچنين يك جزء مهم از قيف خريدار است كه در نهايت كاربران را به تعامل سوق مي‌دهد. همانطور كه احتمالاً بيشتر شما مي دانيد، گوگل سهم قابل توجهي از بازار جستجو را نسبت به رقبايي مانند Yahoo، Bing، Baidu، Yandex، DuckDuckGo و بسياري ديگر دارد.
اين بدان معني است كه موتورهاي جستجو به طور يكسان در نشان دادن نام تجاري شما كمك نمي كنند. 75 درصد از بازار جستجو به طور كلي متعلق به گوگل است. بنابراين، اين سالك يك رهبر روشن است و بنابراين پيروي از دستورات او مهم است. اما واضح است كه 25 درصد باقي مانده از موتورهاي ديگر نيز براي برندها مهم است.
گوگل پربازديدترين وب سايت و محبوب ترين ارائه دهنده ايميل در جهان است (با بيش از يك ميليارد كاربر) و البته يوتيوب دومين موتور جستجوي محبوب است. مي دانيم كه اكثر مردم دنيا كه به اينترنت دسترسي دارند از گوگل براي دريافت اطلاعات حداقل يك بار در روز استفاده مي كنند.ديده شدن در گوگل و ساير موتورهاي جستجو به عنوان يك منبع قابل اعتماد هميشه به نفع برند است. رعايت قوانين سئو به شما كمك مي كند در صفحه نتايج جستجوي گوگل رتبه بالايي داشته باشيد و حتي به صفحه اول برسيد.

2. يادگيري سئو و پياده سازي آن باعث ايجاد اعتماد و اعتبار براي سايت و برند تجاري شما مي شود

هدف از يادگيري سئو ايجاد يك پايه محكم براي يك وب سايت با تجربه كاربري خوب و موثر است كه اعتماد و وفاداري كاربران را نسبت به آن تحريك كند و اين موضوعي نيست كه به مرور زمان اهميت خود را از دست بدهد. مولفه هاي زيادي براي ايجاد اعتماد سايت در موتورهاي جستجو مانند گوگل وجود دارد كه مي توانيد با يادگيري سئو بر آنها مسلط شويد.

هدف از يادگيري سئو

علاوه بر اين، اعتبار سايت در طول زمان در نتيجه عناصر ديگر ايجاد مي شود، از جمله:

لينك هاي صحيح

رفتار مثبت كاربرسيگنال هاي يادگيري ماشيني

عناصر و محتواي بهينه شده

اما نكته مهم اين است كه ايجاد اعتبار و اعتماد در يك سايت، درست مانند زندگي واقعي، يك شبه اتفاق نمي افتد. اعتبار در طول زمان به دست مي آيد و ساخته مي شود.

ايجاد يك برند مرجع، علاوه بر ارائه محصولات يا خدمات ارزشمند و با كيفيت به مشتريان، نيازمند صبر، تلاش و تعهد نيز مي باشد. به همين دليل است كه يادگيري سئو بايد دائمي باشد. هميشه بايد اين قوانين را رعايت كنيد و صبور باشيد تا در نهايت بتوانيد اين اعتبار را به دست آوريد.

3. سئوي خوب همچنين به معناي تجربه كاربري بهتر است

هر شركتي مي خواهد رتبه ارگانيك بهتري داشته باشد و هميشه در چشم مخاطبان هدف خود باشد. با اين حال، تعداد كمي از مردم مي دانند كه تجربه كاربري بخش مهمي از رسيدن به اين موقعيت است. گوگل مي داند چگونه يك تجربه كاربري مطلوب يا نامطلوب را تشخيص دهد و يك تجربه كاربري مثبت را به عنصري قدرتمند براي موفقيت يك وب سايت تبديل كند. مشتريان مي دانند كه چه مي خواهند و اگر نتوانند آن را پيدا كنند، مشكل ايجاد مي شود و عملكرد كلي سايت شما آسيب مي بيند.
يك مثال واضح از ايجاد يك تجربه كاربري قوي اين است كه گوگل روز به روز بيشتر به يك موتور پاسخگو تبديل مي شود و داده هاي جستجو شده را مستقيماً در SERP (صفحات نتايج موتور جستجو) به كاربران نمايش مي دهد. هدف از اين كار ارائه اطلاعات سريع و آسان است كه كاربران بتوانند بدون كليك كردن به آنها دسترسي داشته باشند.

سئوي با كيفيت شامل يك تجربه كاربري مثبت است و به نفع برند استفاده مي شود. اگر مي خواهيد سايت شما تجربه كاربري خوبي داشته باشد، بايد يادگيري سئو را به عنوان يك مسير مادام العمر در نظر بگيريد، تمرين منظم رعايت نكات سئو به شما كمك مي كند تا تجربه كاربري خوبي براي بازديدكنندگان خود ايجاد كنيد و اين دقيقاً همان چيزي است. اين چيزي است كه شما را بيشتر به چشم مي آورد.

4. سئوي محلي به معناي تعامل، ترافيك و تبديل بالاتر است

با افزايش و تسلط ترافيك موبايل، جستجوي محلي به بخش مهمي از موفقيت كسب و كارهاي كوچك و متوسط ​​تبديل شده است. سئوي محلي در مورد بهينه‌سازي ويژگي‌هاي ديجيتالي شما براي قابل مشاهده‌تر كردن نام تجاري شماست، تا مردم بتوانند شما را سريع و آسان پيدا كنند و يك قدم به تعامل با برند شما نزديك‌تر باشند. بهينه سازي محلي ايجاد يك رسانه مناسب براي ترويج يك برند تجاري در سطح محلي و در سراسر شهرها، استان ها و حتي كشور است.
سئوي محلي اين كار را با بهينه‌سازي وب‌سايت يك برند و محتواي آن، از جمله نقل‌قول‌هاي محلي و بك لينك‌ها، و همچنين فهرست‌هاي محلي مربوط به مكان و بخش تجاري آن برند انجام مي‌دهد.براي افزايش تعامل و تعامل كاربر به صورت محلي، سئو بايد با بهينه سازي داشبورد آگاهي گرافيكي يك برند، فهرست كسب و كار من در گوگل و نمايه رسانه هاي اجتماعي آن برند شروع شود. همچنين، بسته به صنعت، بايد بر بازديد از گوگل و ساير سايت‌ها مانند Yelp، Home Advisor و Angie's List تاكيد زيادي شود.
در نتيجه يادگيري دائمي سئو و اجراي قوانين آن در هر زمان باعث افزايش تعامل كاربران و در نتيجه افزايش بازديد سايت مي شود و اين دقيقا همان چيزي است كه هر مدير سايت يا نويسنده محتوايي مي خواهد.

5- اجراي قوانين سئو بر چرخه خريد تاثير مي گذارد

مشتريان در مورد خريد خود تحقيق مي كنند و اين يكي از بزرگترين مزيت هاي اينترنت از نظر خريدار است. استفاده از تاكتيك هاي سئو براي ارسال اعلان تخفيف ها يا فروش ويژه محصولات يا ارائه خدمات و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتريان ارائه مي دهند يكي از بهترين مزيت هاي خريد آنلاين است. اگر به درستي انجام شود، چرخه خريد مطمئناً تأثير مثبتي خواهد داشت.
برندها بايد در مكان هاي مناسب براي مشتريان قابل مشاهده باشند. سئوي محلي اين ديد را افزايش مي دهد و به مشتريان بالقوه اجازه مي دهد تا پاسخ نيازهاي خود را پيدا كنند.به همين دليل است كه يادگيري سئو و رعايت قوانين و توصيه هاي آن يك موضوع دائمي است نه يك تمرين معمولي. با اعمال سئوي محلي به طور دائم، مي توانيد به ادامه اين چرخه كمك كنيد.

6. بهترين شيوه هاي سئو هميشه به روز مي شوند

يكي از مزاياي سئو اين است كه روش ها و قوانين آن مدام در حال تغيير و به روز شدن است، بنابراين يادگيري سئو نمي تواند دوره اي باشد و بايد دائما اطلاعات خود را به روز كنيد. اگر به طور منظم سايت را بهبود و به روز نمي كنيد، مي توانيد آن را به مرحله اي ببريد كه هيچ كاري براي آن انجام نشود. اگر مي خواهيد در چرخه رقابت از رقباي خود پيشي بگيريد، بايد با تغييرات ايجاد شده در قوانين سئو سازگار شويد.
فعال بودن و نظارت بر تغييرات عمده الگوريتم هميشه به نفع برندها است. ما مي دانيم كه گوگل هر سال هزاران تغيير در الگوريتم خود ايجاد مي كند، بنابراين اگر عقب افتاديد، بازگشت به مسير بسيار دشوار است. ادامه يادگيري سئو تضمين مي كند كه اين اتفاق براي شما نمي افتد و هميشه از به روزترين ترفندها براي ديد بهتر آگاه هستيد. اين نكته اي است كه مي تواند شما را از رقبايي كه اين موضوع را دست كم مي گيرند پيشي بگيرد.

7. درك سئو به شما كمك مي كند تا محيط وب را درك كنيد

محيط دائماً در حال تغيير شبكه جهاني وب مي‌تواند حفظ اطلاعات را به يك چالش تبديل كند. اما ماندن در صدر به معناي قرار گرفتن در معرض تغييرات عمده اي است كه در روش هاي جستجو اتفاق مي افتد. شناخت محيط وب يكي از تاكتيك هايي است كه به شما در مقابله با اين تغييرات كمك مي كند.
اگر مي خواهيد درك بهتري از محيط وب به دست آوريد، يادگيري سئو به صورت مستمر و هماهنگي با تغييرات آن مي تواند راه طولاني را طي كند، به همين دليل است كه اين فرآيند بايد يك مسير مادام العمر باشد. محيط وب در حال تغيير است، قوانين سئو دائما در حال تغيير هستند، بنابراين سطح اطلاعات شما نيز بايد تغيير كند و به روز شود.

8. سئو نسبتا ارزان است

البته پياده سازي و اجراي بهترين تاكتيك ها هزينه زيادي دارد، اما يادگيري سئو بسيار ارزان تر از ساير روش هاي تبليغاتي است كه مي تواند برند شما را به كاربران معرفي كند. شما نبايد هزينه هاي سئو را به عنوان هزينه هاي بازاريابي در نظر بگيريد، اما اين يك سرمايه گذاري واقعي و تجاري است.
يادگيري سئو و هماهنگي مداوم با تغييرات آن به شما كمك مي كند تا در هزينه هاي تبليغات و بازاريابي صرفه جويي زيادي داشته باشيد و همانطور كه مي دانيد اين هزينه بعد از حقوق كارمندان بزرگترين هزينه در اكثر شركت ها است.همچنين همانطور كه در بالا ذكر شد، اجراي قوانين سئو به شما كمك مي كند چرخه خريد را تغيير دهيد و اين امر هزينه هاي پياده سازي و حتي بيشتر را به ارمغان مي آورد.

9. اجراي قوانين سئو يك استراتژي بلند مدت است

سئو در اولين باري كه اجرا مي شود مي تواند به طور قابل ملاحظه اي موثر باشد و بسياري از اين شيوه ها تاثيري خواهند داشت كه چندين سال طول مي كشد. اما از آنجايي كه شرايط بازار دائما در حال تغيير است، به نفع شماست كه با فرآيندها و تغييرات همراه باشيد. پايبندي به قوانين سئو مي تواند شما را در مسير درست نگه دارد و هر چه زمان، تلاش و بودجه بيشتري براي آن صرف كنيد، وب سايت شما بهتر خواهد بود و در رقابت با برندهاي ديگر قدرتمندتر مي شود.

10. نتايج سئو قابل اندازه گيري است

اگرچه ROI ايجاد شده توسط SEO به راحتي به اندازه جستجوي پولي تعيين نمي شود، شما مي توانيد تقريباً هر چيزي را با رديابي و تجزيه و تحليل مناسب اندازه گيري كنيد. مشكل اصلي تلاش براي اتصال نقاط پاياني است زيرا هيچ راه قطعي براي درك رابطه بين تمام اقدامات انجام شده وجود ندارد. با اين حال، نكته مهم اين است كه بدانيد برخي اقدامات چگونه بر عملكرد و رشد شما تأثير مي گذارد.سئوي خوب به معناي كمك به بهبود شماست، بنابراين اتصال نقاط نبايد چالشي باشد. برندها بايد بدانند از نظر عملكرد ديجيتالي كجا هستند و مي‌خواهند به كجا برسند، بنابراين توانايي اندازه‌گيري نتايج سئو مي‌تواند به شما كمك كند تا در مسير خود قرار بگيريد. يادگيري مداوم سئو، اجراي نكات و قوانين آن، و اندازه گيري و تجزيه و تحليل نتايج مي تواند به شما درك درستي از جايگاه شما بدهد.

11. سئو فرصت هاي جديدي به ارمغان مي آورد

سئوي با كيفيت هميشه وسيله اي براي كشف و بهره برداري از فرصت هاي جديد است تا برندها نه تنها خودشان را كشف كنند، بلكه بدرخشند. ارائه سئوي با كيفيت تنها راه براي بازاريابي واقعي يك برند با اشتياق و درك سهامداران برند - تبديل شدن به يك ذينفع است.
هرچه يك برند بهتر شناخته شود، فرصت هاي بيشتري براي كمك به شكوفايي آن ايجاد مي شود. همين امر را مي توان در مورد سئو نيز گفت. براي پياده سازي سئوي با كيفيت، بايد دانش خود را در مورد آن به روز كنيد و اين بدان معناست كه يادگيري مداوم سئو يك گزينه نيست. بلكه يك ضرورت است.

12. اگر در صفحه اول نباشيد، روي شما كليك نمي شود

اين روزها بر كسي پوشيده نيست كه اگر در صفحه اول نباشيد، احتمالاً نتايج جستجوي ارگانيك دريافت نخواهيد كرد.يك مطالعه اخير نشان مي دهد كه سه موقعيت اول در رتبه بندي صفحه نتايج گوگل 40٪ از كل كليك هاي جستجورا نشان مي دهد، در حالي كه تا 30٪ از كل نتايج در One و Two هيچ كليكي دريافت نمي كنند.

اين يعني:
شما بايد در صفحه اول باشيد.هنوز خيلي چيزها وجود دارد كه وقتي كاربر آنها را جستجو مي كند به نتايج مفيدي نمي رسد و مي توانيد از اين نكات استفاده كنيد.

مرجع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.