برنامه بهينه سازي سايت مي تواند نتايج كسب و كار را به شدت تغيير دهد اما اين برنامه بايد در دوره هاي زماني سه ماهه و شش ماهه و يك ساله باشد و مدام تغييرات را اعمال كنيد. در ادامه نمونه اي از نتايجي كه وبين سئو با كمك به كسب و كارهاي كوچك و متوسط كسب كرده را مي بينيم:
افزايش عبارات كليدي مهم كسب و كار در موقعيت هاي 1-3 گوگل 50٪افزايش عبارات كليدي فروشندهافزايش دو تا چند برابري ترافيك سايتافزايش نرخ تبديل بازديدكننده به مشتريافزايش كليك روي دكمه هاي CTA اوليه از 3% به 10%افزايش رزروها و درخواست هاي تماس طبيعي نزديك به 80٪اهداف بهينه سازي وب سايتهدف شماره 1 بهينه سازي وب سايت، افزايش نتايج كسب و كار است. در بيشتر موارد، اين به معناي افزايش سرنخ هاي با كيفيت بالا يا فروش مستقيم از وب سايت است. اما رسيدن به آن بازي يك فرآيند گام به گام است. اول، مردم بايد شما را پيدا كنند. سپس، آنها بايد وب سايت شما را با كمترين اتلاف بررسي كنند تا به آن هدف نهايي برسند.
اين به معناي تكيه بر چند تكنيك اثبات شده بهينه سازي وب سايت است:ديد ارگانيك و ترافيك را هدايت كنيد. بيشتر وبسايتهاي بهينهسازي شده، بيشترين سهم ترافيك را به خود اختصاص دادهاند. جستجوي آنلاين به سادگي نحوه جستجوي خريداران براي اطلاعات است و شما مي خواهيد خريداران خود را در جايي كه هستند ملاقات كنيد.مثل يك خريدار فكر كنيد. شما هر روز از وب سايت ها براي تصميم گيري خريد خود استفاده مي كنيد. اگر در وب سايت خود به چيزي برخورد كرديد كه احساس عجيبي يا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً براي بازديدكنندگان شما چنين احساسي دارد. مشخص كنيد چه چيزي خاموش است و آن را برطرف كنيد.تست. فرضيه هايي در مورد اينكه چگونه ممكن است بتوانيد يك صفحه يا عنصري از وب سايت را كه براي ايجاد تبديل مهم است بهبود بخشيد و آنها را آزمايش كنيد. وب سايت را بر اساس نتايج به روز كنيد.روي بخش هاي كليدي سفر تبديل تمركز كنيد. تلاش خود را در صفحات و تجربياتي كه بيشترين تأثير را خواهند داشت، به كار ببريد. فكر كنيد: تبليغات پولي يا صفحات فرود كمپين، صفحات پربازديد در وب سايت شما، و صفحاتي كه بايد به عنوان بخشي از سفرهاي كليدي تبديل بازديد شوند.بيش از هر چيز روي تبديل ها تمركز كنيد.
- پنجشنبه ۰۳ آذر ۰۱ | ۱۵:۱۹ ۶ بازديد
- ۰ نظر