طراحي سايت فروشگاه اينترنتي مانند سايت ديجيكالا digikala

چه چيزي يك وب سايت را شبيه يك محصول ديجيتال محبوب مي كند؟

اكثر افرادي كه قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي را دارند از طراحي سايت ديجي كالا به عنوان قالب استفاده مي كنند. و البته سعي مي كنند هر قسمت از فروشگاه اينترنتي خود را شبيه ديجي كالا كنند. پس بياييد ببينيم سايت ديجي كالا دقيقا چه چيزي دارد كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. البته ربطي به فروش و درآمد بالا نداره.
متفاوت به نظر مي رسدخب اولين ويژگي مهم سايت ديجي كالا طراحي زيبا و ساده آن است. جالب است بدانيد كه در تيم اين مجموعه بزرگ طراحان زيادي وجود دارند كه طولاني مدت كار مي كنند. نقش طراح اين مجموعه اين است كه به قسمت هاي كوچك و بزرگ وب سايت نگاه كند و همه چيز را به گونه اي طراحي كند كه كاربر يا مخاطب از آن رضايت كامل داشته باشد. از رنگ‌هاي غذايي برتر تا قرار دادن تصوير محصول.

اهميت رابط كاربري وب سايت به عنوان يك طراحي وب سايت حرفه اي يكي از دلايل اصلي موفقيت ديجي كالا مي باشد.
تجربه كاربري وب سايتوقتي تصميم به خريد از يك سايت خريد داريد، مطمئناً چيزهاي زيادي وجود دارد كه شما را آزار مي دهد.مثلا از پروسه خريد طولاني و پيچيده گرفته تا دريافت اطلاعات غير ضروري مثل نام پدر و .... اينها به UX يا تجربه كاربري ضعيف آن وب سايت مربوط مي شود. تجربه اي كه در حين كار بر روي يك وب سايت داريد، تجربه كاربري آن وب سايت ناميده مي شود. به طور خلاصه قالب سايت ديجي كالا يكي از بهترين قالب هاي وبسايت خريد از نظر تجربه كاربري است. اين سايت بازديد روزانه دارد، مديران و توسعه دهندگان آن مي دانند كه هر چه تجربه كاربري بهتر در سايت آنها باشد، نرخ تبديل بازديدكنندگان به خريدار بيشتر مي شود.
يك دسته بندي ويژه براي محصولات داشته باشيدهنگامي كه ديجي كالا را باز مي كنيد، در گوشه سمت راست، تب دسته بندي محصول وجود دارد. براي انتخاب يك محصول، يك دسته بندي خاص را انتخاب كرده و محصول را جستجو كنيد. برندها و دسته بندي محصولات در يك وب سايت خريد بسيار مهم هستند. زيرا به تجربه كاربري وب سايت مي افزايد. بنابراين به سئوي سايت فروشگاهي شما نيز كمك مي كند.
شفافيتاگر قصد خريد از وب سايت ديجي كالا را داريد و در مورد مراحل خريد، ارسال، كيفيت محصول و ... سوال داريد، چه مي كنيد؟ قالب وب سايت ديجي كالا به گونه اي طراحي شده است كه چنين صفحاتي هميشه در بالا و پايين وب سايت در مقابل ديدگان مخاطبان ديده مي شود.با كمك اين استراتژي مخاطبان پاسخ خود را دريافت مي كنند و نرخ تبديل وب سايت افزايش مي يابد. حدس هاي ما در مورد دليل محبوبيت سايت ديجي كالا موارد زير است.
طراحي سايت در مقايسه با ديجي كالا چگونه است؟اولين قدم براي داشتن چنين فروشگاه اينترنتي طراحي قالب وب سايت فروشگاهي است كه مي خواهيد با ديجي كالا شبيه به آن شويد. سه راه براي داشتن اين نوع وب سايت وجود دارد.1- به يك شركت طراحي سايت مراجعه كنيد و اجازه دهيد وب سايت شما را مشابه ديجي كالا طراحي كنند. كه البته بسيار گران است، حدود 100 ميليون تومان.۲- از سيستم مديريت محتواي وردپرس استفاده كنيد و با نصب افزونه ووكامرس وب سايت خود را فروشگاهي كنيد. ناگفته نماند كه براي طراحي و راه اندازي وب سايت بايد آموزش ديده باشيد.3- از فروشگاه ساز استفاده كنيد. به اين ترتيب براي راه اندازي و كار با آن نيازي به دانش و مهارت فني نداريد. چون همه چيز آماده است. اگر تصميم شما اين است كه به زودي وب سايتي مشابه ديجي كالا داشته باشيد و هيچ مهارتي نداريد، احتمالا فروشگاه ساز بهترين انتخاب براي شماست. به عنوان مثال مي توان به سازنده درگاه هاي خريد اينترنتي اشاره كرد كه اتفاقا طراحي مشابه ديجي كالا دارد.Webin SEO پنج راه براي ساخت فروشگاه آنلاين ارائه كرده است كه جزئيات آن را مي توانيد در زير مشاهده كنيد:ساخت فروشگاه اينترنتي رايگان – با استفاده از وب سايت SellFree.ir كه توسط وبين سئو ساخته شده است. (فورا)طراحي سايت با استفاده از قالب وب سايت توليد شده توسط وب سايت جديد سئو ** (مدت زمان سه روز)ايجاد يك وب سايت فروشگاهي با استفاده از 100000 قالب وب سايت موجود در فروشگاه قالب SEO (حداكثر سه هفته)طراحي سايت فروشگاه اينترنتي اختصاصي كه قالب وب سايت توسط گرافيست زير نظر كاربر (چهار ماه) ايجاد مي شود.بسته سئو وب سايت براي طراحي سايت خرده فروشي فقط شامل طراحي صفحه اصلي و صفحات داخلي وب سايت (حداكثر چهار هفته) مي شود.طراحي فروشگاه اينترنتي و نرخ سئوقيمت طراحي فروشگاه اينترنتي در قالب سئو ريسپانسيو و موبايل فرندلي از 2.6 ميليون تومان مي باشد كه كمترين قيمت براي وب سايت فروشگاهي مي باشد و اين هزينه بسته به تجهيزات درخواستي كاربر متغير است. دقت داشته باشيد در عملكرد وب سايت سئو قالب ها را از پايه پياده سازي مي كند و از قالب هاي آماده استفاده نمي كند و مدت زمان پروسه طراحي سايت فروشگاهي بايد چهار هفته باشد.وب سايت هايي هستند كه وب سايت هاي آماده مي فروشند كه به دليل نياز وب سايت به پشتيباني از توسعه دهندگان وب به هيچ وجه توصيه نمي شود. ابزارهاي موجود در پلن اول براي طراحي وب سايت بازاريابي و سئو در زير آمده است.
فرصت هايي براي توسعه ويژگي هاي سايت در آينده وجود خواهد داشتتوانايي مديريت دسته هاي مربوط به فروشمديريت توليدزمينه هاي محصول سفارشيگرافيك تصوير محصولامكان اظهار نظر در مورد هر محصولمنوي اطلاع رساني وب را مديريت كنيدكپي وب سايت ريسپانسيو و سازگار با موبايلبهبود سرعت وب سايتامنيت سايتبخش مديريت سفارش كاربرسيستم تخفيف و كوپنسامانه خريد براي واردات محصولاتدرگاه پرداخت مشتريپنل كاربري را به كاربر آموزش دهيدپشتيباني 24/7 به مدت يك سالسيستم نمايش اسلايد و مديريت آنعضويت و دسترسي كاربران به سايتمشخصات كاربرليست و وضعيت خريدهاي انجام شده را به كاربران نشان دهيدبه اشتراك گذاري مقالات در وب سايت هابا ما تماس بگيريدنتيجه نهاييپربازديدترين محصولمهمترين نتيجهليست محصولات را باز كنيدجستجوي محصولسيستم انتخاب محصولكنترل پنل مديريت سايت براي مديريت تمامي مواردسيستم حسابداريامكان درج عبارات كليدي و توضيحاتوب سايت بر اساس قوانين و استانداردهاي سئو و بهينه سازي وب سايت توسعه خواهد يافتامكان تعيين روش هاي مختلف پرداخت وجود خواهد داشتتوانايي تعيين نحوه حمل و نقل.

https://www.webinseo.com/web-design/e-commerce

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.