به سايت خود از ديد مشتري نگاه كنيد، نه فقط از ديد يك طراح و فروشنده. به اين ترتيب درك نيازها و سلايق مشتريان براي شما بسيار راحت تر خواهد بود. در نتيجه شما يك سايت مشتري پسند خواهيد داشت و به همين ترتيب براي طراحي اپليكيشن نيز اين ديدگاه را داشته اند كه اكنون به عنوان يك فروشگاه اينترنتي موفق و محبوب شناخته مي شوند.
نيازهاي مشتريان خود را بشناسيد و سايت خود را با توجه به نياز آنها طراحي كنيد. نظر اطرافيان خود را در مورد سايت خود جويا شويد.
به سايت خود از ديد مشتري نگاه كنيد، نه فقط از ديد يك طراح و فروشنده. به اين ترتيب درك نيازها و سلايق مشتريان براي شما بسيار راحت تر خواهد بود. در نتيجه شما يك سايت مشتري پسند خواهيد داشت و به همين ترتيب براي طراحي اپليكيشن نيز اين ديدگاه را داشته اند كه اكنون به عنوان يك فروشگاه اينترنتي موفق و محبوب شناخته مي شوند.
نيازهاي مشتريان خود را بشناسيد و سايت خود را با توجه به نياز آنها طراحي كنيد. نظر اطرافيان خود را در مورد سايت خود جويا شويد.
بهترين ايده ها و توصيه ها را بايد مشترياني كه مدتي است با سايت شما كار مي كنند ارائه دهند، پس از نظرات و ايده هاي آنها غافل نشويد.
اين احتمال را بدهيد كه كاربران شما حرفه اي نيستند و نحوه استفاده و كار با سايت شما را نمي دانند، بنابراين براي راحتي آنها، آموزش هايي را در نظر بگيريد كه مي تواند ويديويي يا تصويري باشد.
نكته: لينك فايل آموزشي را در جايي قرار دهيد كه كاربران تازه كار بتوانند به راحتي آن را پيدا كنند.
فهرستي از تمام بازخوردهايي كه دريافت كرده ايد تهيه كنيد و آن را در افزونه ها جستجو كنيد.از جمله مواردي كه مي تواند كار با سايت را براي شما آسان كند افزونه هايي هستند كه به راحتي مي توانند نيازها و خواسته هاي مشتريان را برآورده كنند و سايت شما را حرفه اي تر كنند.
"براي سايت خود تبليغات هدفمند داشته باشيد"
اگر يك تبليغ تصادفي و بدون هدف داريد، صرفا وقت و هزينه خود را هدر داده ايد زيرا اين نوع تبليغات پاسخ خوبي براي شما خواهد داشت. شما بايد افرادي را پيدا كنيد كه به محصول يا خدماتي كه ارائه مي دهيد نياز دارند و از نظر بازار هدف خود بايد راه هايي براي تماس با آنها پيدا كنيد.
چرا در انجمن ها شركت نمي كنيد و محصولات خود را ارائه نمي كنيد در حالي كه به سوالات كاربران هدف پاسخ مي دهيد؟ اين براي شما هيچ هزينه اي ندارد و باعث برندسازي سايت شما و بهبود رتبه گوگل شما مي شود.
يا با دانلود بانك ايميل كاربران هدف خود را پيدا كنيد و تبليغات خود را براي كاربراني كه احتمال خريد محصولات شما را دارند ارسال كنيد. براي ارسال يك ايميل گروهي لزوماً نيازي به پرداخت هزينه نداريد، مي توانيد چندين جيميل ايجاد كنيد و با هر جي ميل روزانه حدود 450 ايميل قانوني ارسال كنيد.با ادامه اين روش در يك ماه تعداد قابل توجهي ايميل رايگان براي كاربران هدف خود ارسال كرده ايد و از اين طريق فروش فروشگاه اينترنتي خود را افزايش خواهيد داد.
"در شبكه هاي اجتماعي هوشمند باشيد"
يك صفحه يا كانال در شبكه هاي اجتماعي مختلف ايجاد كنيد و محصولات خود را براي دوستان و آشنايان و مخاطبيني كه به كانال يا صفحه خود دعوت كرده ايد توضيح دهيد.
توجه داشته باشيد كه جوامع مجازي كه داراي اپليكيشن موبايل هستند تاثير بهتري دارند و در اين صورت هميشه روند بازار را پيش بيني كنيد تا از فناوري هاي جديد عقب نمانيد و تعجب نكنيد.
اگر روند رشد تلگرام و ايجاد كانال در حال حاضر راه درستي است، آن را دنبال كنيد و اگر برنامه جديدي را مشاهده كرديد كه توجه كاربران اينترنتي را به خود جلب كرده است، بلافاصله براي ايجاد يك حساب كاربري در آن پيشقدم شويد و مطابق با نظر و علاقه كاربران و به روز رساني.
"كاربران خود را در جريان بگذاريد!!!"
براي اين كار مي توانيد بخشي را به سايت خود اختصاص دهيد به نام اخبار سايت و اگر سرويس يا محصول جديدي ارائه مي دهيد يا سايت خود را توسعه داده ايد و يا براي مناسبتي تخفيف ويژه گذاشته ايد.
كاربران بسيار سريع و آسان مطلع خواهند شد و متوجه ادامه فعاليت شما خواهند شد. اين موضوع نقش مهمي در ايجاد حس اعتماد كاربران در وب سايت و فروشگاه اينترنتي شما دارد، همانطور كه شما اين حس را در رابطه با فروشگاه هاي بزرگ باكس داريد. سايت هايي مثل ديجي كالا، باميلو و شما داريد.
اين اطلاع رساني بايد از طريق انجمن هاي مجازي كه دارد يا عضو آن است انجام شود.
«با پيشنهادات جذاب و ويژه مشتري جذب كنيد»
پيشنهاد ويژه لزوما تخفيف نيست. برخلاف آنچه كه در بين مردم تثبيت شده است، پيشنهادات شگفت انگيز در واقع مي تواند نوعي ارزش افزوده در محصول شما باشد كه كاربر را در حالت مقايسه قرار دهد و او را در بين رقبا براي خريد محصول مورد نظر انتخاب كند.
مثلا فروش عطر در متروي تهران با ترفندي شما را به فروشگاه مي برد! قطعاً در اين مرحله قصد خريد نداريد و فروشنده عطر كاملاً از اين مشكل آگاه است بنابراين سعي مي كند با يك پيشنهاد ويژه شما را متقاعد به خريد كند.
بنابراين شروع به امتحان عطرها مي كند و اين كار را تا زماني كه شما درنگ كنيد اين كار را انجام مي دهد و اين همان لحظه اي است كه با پيشنهاد اشانتيون در ازاي خريد عطر شما را متقاعد مي كند كه عطري بخريد. اين پيشنهاد يك پيشنهاد ويژه در آن لحظه كليدي است. .اول از همه شما احساس مي كنيد كه زياد هستيد! اما در واقع او برنده واقعي است زيرا توانسته با پيشنهاد ويژه خود دو محصول خود را به شما بفروشد و شما قطعا از خريد خود راضي هستيد.
براي ارائه يك پيشنهاد ويژه، بايد خلاق باشيد، ايده هاي خلاقانه داشته باشيد، آنها را يادداشت كنيد و پس از اطمينان از موفقيت آميز بودن ايده خود، آنها را اجرا كنيد.
همچنين بهتر است هميشه به وب سايت رقباي موفق خود سر بزنيد و از آنها ايده بگيريد، آنها معمولا از افراد حرفه اي نيز ايده مي گيرند و شما مي توانيد اين تجربه را به صورت رايگان داشته باشيد.
https://isamano.com/articles/important-points-increasing-profits-in-online-store
- دوشنبه ۱۶ آبان ۰۱ | ۰۹:۵۴ ۳ بازديد
- ۰ نظر